maudheijndermans.reismee.nl

De laatste loodjes...

De tijd begint echt te vliegen nu. Nog 9 nachtjes slapen en dan ben ik alweer thuis. Over 8 nachtjes stap ik alweer in het vliegtuig dat me terug gaat brengen naar mijn familie en vrienden en iedereen die ik zo ontzettend heb gemist. Ik merk nu ook dat hoe dichter bij het komt, hoe meer ik ernaar uit ga kijken. En dat is echt een heel raar gevoel, aan de ene kant wil ik heel graag nu ook wel naar huis, want nu pas besef ik dat ik al best wel lang weg ben, en dat ik iedereen toch wel heel erg mis. En als ik eenmaal mn kop op naar huis heb dan wil ik ook het liefst zo snel mogelijk. Maar aan de andere kan zou ik ook wel heel graag nog hier willen blijven, want het is hier echt heel mooi en omdat ik op mijn stage nog wat onverwachte vertragingen heb gehad, ben ik bang dat ik niet alles hier gedaan krijg wat ik had willen doen. Opzich maakt dat niet zo veel uit, maar het was leuk geweest als ik het helemaal af had kunnen maken. Maar eerst maar eens vertellen over de afgelopen week.

Vorige week zaterdag ben ik samen met Sascha en Anne op weg gegaan om de vlindertuin en de dierentuin te bezoeken. Helaas was de vlindertuin dicht (door de orkaan) en was het eigenlijk een zooitje op het terrein waar je normaal gesproken tussen alle prachtige vlinders onder de bomen kunt lopen. Ze verwachtte dat ze volgende maand weer open zouden gaan, maarja dan ben ik er al niet meer! Op naar de dierentuin dan maar, en hopen dat we daar meer geluk zouden hebben. Alhoewel dierentuin misschien een beetje een groot woord is, ze hadden papegaaien, een wasbeer, wat aapjes en geiten en een heleboel andere tropische vogels. Ohja, en een kaaiman, maar die lag in zn water en liet zich niet zien. Wat wel super leuk was aan de dierentuin was dat je voor $2.- een zakje met koekjes kon kopen die je aan alle dieren (behalve de kaaiman) mocht voeren. Heel erg leuk om koekjes aan aapjes te geven, die dan met hun superkleine handjes de koekjes door het hek probeerde te krijgen om het op te eten. Nadat we daar een goed uur hadden rondgelopen en inmiddels alle koekjes weg hadden gegeven, waren we er ook wel weer een beetje klaar mee. Inmiddels was het al half 4 s middags, dus zijn we ergens lekker gaan lunchen en daarna weer allemaal naar huis gegaan.

Zondag ben ik samen met Anne redelijk op tijd naar het strand gegaan. Lekker nog even een dagje aan het water in de brandende zon liggen! We zijn weer naar Little bay gegaan, waar ik met mama en ome theo ook ben geweest. De bedjes zijn eigenlijk van een hotel, maar als het rustig is kun je daar als niet-hotelgast ook gewoon gebruik van maken. We hebben de hele dag heerlijk in de zon gelegen, en rond half 6 zijn we weer naar huis gegaan. Het weekend zat er al weer op, tijd voor mijn een na laatste week op mijn werk. Deze week was aan de ene kant heel hectisch, omdat ik nog dingen af wilde maken maar mensen ziek waren of meetingen niet door gingen, maar aan de andere kant ook heel snel gegaan, want vandaag is het alweer vrijdag! Vanavond ga ik met collega’s wat drinken en daarna nog uit, ze hebben een girls night gepland, dus ik ben heel benieuwd! Volgende week is het alweer mijn laatste week hier. En hoewel ik er dus ook echt wel naar uit kijk om weer lekker naar huis te gaan zijn er ook wel dingen die ik hier zal missen. Het weer, natuurlijk, maar ook de leuke en gezellige mensen die altijd een praatje willen maken (of hun hele levensverhaal willen vertellen) en natuurlijk de heerlijke hectiek van alledag. Zo hebben ze bijvoorbeeld 1 kruispunt met stoplichten op het hele eiland, en na de orkaan heeft het kruispunt 2 hele weken moeten wachten totdat iemand de stoplichten kwam maken, en toen nog een paar dagen voordat ze het ook daadwerkelijk weer deden. Dit is wel balen, want ik was er inmiddels al aan gewend dat je zeker s avonds zo het kruispunt over kon crossen, nu sta ik weer te wachten (op niemand meestal). Bedankt voor alle mentale steun tijdens mijn verblijf hier vanuit Nederland, en tot over een weekje!!

Liefs

Reacties

Reacties

Jacqueline

Nou Maud ,wat zijn de weken inderdaad snel voorbij gegaan, heel veel succes en plezier je laatste week en tot volgende week
dikke kus????????

pa de flap

Die Jacqueline is me weer mooi voor geweest wat doet zij toch de hele dagen met de snuffert in de computer.
Maar eh maud over jou nog een weekje he, kan ik weer lekker klieren.
Gr Pap

Mams

Ooooeeeeehhhhh bijna thuis!!! Zuig nog maar even al het mooie op deze week!! Nog even genieten van alles en iedereen daar. Het spandoek is nog niet klaar dus je kunt nog niet aankomen op schiphol ;-)

Lia

Nog effe genieten Maud!
Je hebt een prachtige tijd daar gehad, dat pakken ze je niet meer af xxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!